zaterdag 20 juli 2013

Welcome @ Suus Loves

In ons huis vind je overal wel stapeltjes tijdschriften. In de gang en op zolder hangen moodboards waar ik al mijn knipsels en aantekeningen ophang. Mijn blog Suus Loves zie ik als mijn online 'scrapbook', waar ik schrijf over dingen die mij inspireren op het gebied van wonen, kinderen en reizen. Ik geef je een kijkje in ons huis, onze aankopen en andere prachtige huizen. Ik deel onze favoriete adresjes en ik laat je kennis maken met ondernemers die hun hart volgen. Afgewisseld met een DIY idee (Do It Yourself) om thuis zelf te maken. Ook zal ik mijn ervaringen delen als ik in oktober start met mijn cursus Styling aan de Artemis Academie in Amsterdam.

Mijn plekje op zolder waar ik schrijf

Suus?
Mijn naam is Suus, 33 jaar, getrouwd met een fantastische man, mama van twee en marketeer bij een Lifestyle bedrijf waar ik verantwoordelijk ben voor de marketing en productontwikkeling van baby producten. Ik ben gek op het lezen van woontijdschriften zoals VT Wonen, Elle Decoration, 101 woonideeën, maar ook op mama bladen zoals de Fabulous Mama en de KEK Mama. Ook lees ik graag bladen zoals de Flair en de Linda. In oktober begin ik met een cursus op het gebied van Styling! Ik houd van alles op het gebied van wonen en reizen. Ik vind het heerlijk om leuke dingen te doen met mijn familie en vriendinnen. In mijn vrije tijd schrijf ik deze blog.

2 opmerkingen:

  1. Super dat je live bent. Het ziet er prachtig uit en kan niet wachten op alle inspiratie ☀

    BeantwoordenVerwijderen