vrijdag 1 augustus 2014

Things I love: updated wishlist

Zo nu en dan is het fijn om een wenslijstje te maken. Ik kom zo veel mooie dingen tegen voor mijn blog en op deze manier houd ik mooi overzicht van alle spullen waar ik blij van word. Erg handig omdat ik zo altijd wel antwoord heb op de vraag of ik nog iets op mijn Wishlist heb staan. Vandaag op mijn blog een lijstje met verschillende dingen. Zoals die prachtige letter poster van The Birds and The Bees en de brievenhouder in de vorm van een olifant. Het houten bankje van Lef Collections heb ik in mijn hoofd al een plekje gegeven met de té gekke tas van Made Witlof ernaast. De fruitmand van PT staat denk ik allermooist bij ons op de eetkamertafel. Het prachtige soepbord van Marimekko mag natuurlijk niet ontbreken op mijn lijstje. Ik weet waar ik de aankomende tijd voor kan sparen...Welke is jou favoriet?

 
Wishlist by Suus Loves

Geen opmerkingen:

Een reactie posten