dinsdag 30 september 2014

Bye Bye September! Hello October!

Deze maand is echt voorbij gevlogen! September was een prachtige maand met veel nieuwe dingen.
Onze oudste zit al alweer een maand op school en wat gaat het goed. Zo trots op hem! Zelf werk ik nu een maand bij mijn nieuwe werkgever. Zo ontzettend blij met deze stap! Op het werk druk bezig met materialen, kleuren en trends. Erg leuk om nieuwe trajecten op te zetten en inspirerende mensen te ontmoeten. In september won ik de Talent Award bij de Dutch Mom Blog Awards. Wat een eer om tussen al die grote blogs te staan, mensen In Real Life te ontmoeten en nieuwe contacten op te doen. Ik schrijf met veel passie mijn blog en het is natuurlijk super dat mensen hier positief op reageren. De Award is dan ook een mega compliment!

Oktober is de maand van WONEN & BLOG LOVE! Een maand waar ik dus helemaal in op kan gaan. Naar aanleiding van het winnen van de Talent Award ben ik uitgenodigd om 1 oktober te komen LIVE bloggen op de Woonbeurs in Amsterdam. Een droom voor mij! Samen met een groep bloggers gaan wij ter plekke inspiratie delen met onze lezeres! Hoe gaaf is dat?! 4 oktober ben ik aanwezig op het blog event van het jaar: Meet the Blogger! Hier ontmoet ik nog meer bloggers met een zelfde passie voor schrijven. Heel fijn dus. Verder vind je deze maand op Suus Loves ook nog 2 nieuwe samenwerkingen en een mooie Binnenkijken. Genoeg inspiratie dus! Hele fijne maand toegewenst!

 
Collage:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten