dinsdag 13 augustus 2013

I want to live in Bloomingville

Dit weekend heb ik prachtige accessoires van Bloomingville gekocht! Helemaal blij met twee allermooiste opbergpotten voor in de keuken en de uit hout gesneden uil staat erg stoer op de speelgoedkast. Thuis gelijk even gekeken naar de herfstcollectie van dit fantastische Deense merk. De producten van Bloomingville zijn een prachtige combi van handgemaakte items en de Scandinavische stijl waar ik zo weg van ben.  Blij werd ik van de robuuste houten meubels en de fijne warme kleden. De herfst duurt gelukkig nog even maar als het dan zo ver is dan weet ik waar ik naar toe ga: Bloomingville! Ondertussen houd ik de website in de gaten en wacht ik op de wintercollectie. Als er nieuws is dan laat ik het natuurlijk even weten.

 Dit najaar zie je veel geometrische figuren in combinatie met wol en hout
 
 
De perfecte ingrediƫnten voor een dag binnen zijn aaibaar en stoer
 
 
 Denim en indigo kleuren zie je dit najaar ook veel. In combinatie met grijstinten geeft dit een warme look
 
Rotan stoelen in een modern jasje: vergrijsde tinten en zachte kleden
 
Op mijn wensenlijstje: deze mooie opbergkasten met porseleinen knopen

Lekker lang tafelen met Isabella in herfstkleuren
 
Foto's: Bloomingville

Geen opmerkingen:

Een reactie posten