vrijdag 8 november 2013

#1 Things I love

Sinds mijn blog Suus Loves kom ik té veel mooie dingen tegen voor in ons huis. Overal zie ik inspiratie en accessoires waarvan ik denk dat het allermooist staat bij onze nieuwe living! Hoe heerlijk is het om accessoires te vinden die helemaal in je huis passen? Te schuiven met meubels en te experimenteren met kleuren? Ik kan echt blij worden van een mooie kaartje met een aansprekende tekst, kleur of bijzondere print. Leuk voor op de muur met wat tape. Of wat dacht je van een simpele droogbloem in een vaas? Vandaag op Suus Loves mijn lievelings aankopen van de afgelopen tijd!


 
 

 
 
 
 

Foto 1: Verzameling van mooie kaartjes met pasteltinten van o.a. Darling Clementine. De houten uil is van Bloomingville. Het plantje kreeg ik van mijn moeder en het houten huisje is nog van de zomercollectie van 101 woonideeën via Leen Bakker.

Foto 2: De origami vogeltjes zijn van de té leuke online webshop Indie-ish. Simpel maar oh zo mooi!

Foto 3: Met Masking Tape creëerde ik een 'skyline' op een witte muur. De gedroogde berenklauw kocht een vriendinnetje voor mij bij de bloemenwinkel.

Foto 4: Super blij ben ik met het houten paardje van Serholt! Deze kocht ik bij dé online winkel voor accesoires: Accessorize your Home. De twee houten huisjes maakte mijn man zelf!

Foto 5: Twee allermooiste opbergpotten van Bloomingville met een prachtig design. De kralen onderzetter kocht ik bij ook bij Marieke van Indie-ish

Foto 6: Deze twee houten huisjes kocht ik bij één van onze favoriete lunch adresjes: 'De Postkamer' in Nijkerk. De prachtige lampjes kocht ik bij Cotton Ball Lights, wat een sfeervol licht!

Foto 7: De EHBO doos kreeg ik van een vriendinnetje voor ons 5-jarig huwelijksfeest! Gekocht bij de Hema. De ster maakte ik zelf met de takken die onze jongens vonden in het bos.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten