vrijdag 31 januari 2014

Lovely grey

Een nieuw project in huis begint bij ons altijd met een moodboard! Een moodboard is een perfecte manier om op ideeën te komen voor een nieuwe sfeer of stijl. Bij ons thuis hangen er overal wel inspiratieborden. Kom ik een mooi beeld tegen in bijvoorbeeld een magazine, dan scheur ik deze uit en krijgt deze een mooi plekje op de muur. Het kunnen hele kleine dingen zijn die mij inspireren zoals bijvoorbeeld een mooie print, compositie of een bepaalde textuur. Vandaag op Suus Loves twee moodboards die ik creëerde voor onze slaapkamer. Het begon allemaal bij het gebreide kussen dat ik tegen kwam online, de warme grijs tint vind ik prachtig. Vanuit daar zocht ik naar andere mooie beelden, materialen en kleuren die hier bij passen. Hieronder het resultaat. Genoeg inspiratie!
 
 
 
Collage 1:
Ceramics: Via Style Files , Kussen: OTTO, Marble plate: Bodo Sperlein, Kralen via Pinterest
 
Collage 2:
Grey still: styling by Tina Hellberg/foto Petra Bindel via Elle Interior, Kussen: OTTO, Enveloppe: Via Minna May 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten