vrijdag 7 februari 2014

Highlights ShowUP Amsterdam

Wat een geluk had ik dat ik afgelopen zondag namens Suus Loves naar de ShowUP in Amsterdam kon gaan. Je ziet hier de laatste trends en doet er veel ideeën en inspiratie op. Samen met mijn lief hebben wij er een gezellig dagje uit van gemaakt en nu mag ik namens Suus Loves deze blog schrijven. Leuk!!

De locatie was al geweldig, de Kromhouthal in Amsterdam-Noord. Een oude fabriekshal waar de inspiratie vanaf straalt. De trends waren: kleuren, pastels, fluor, maar ook natuurlijke tinten. Hout en leer, dierenprints, grafische prints en teksten.

Mijn oog viel gelijk op de sieraden van Words From the Heart. Dit is een sieradencollectie met persoonlijke teksten op armbandjes. Heel mooi om te geven, maar ook zeker om te krijgen. Van KEK Amsterdam lopen er bij ons in huis al een egel en een eekhoorn op de muur, maar na zondag komt de berkenboom er ook zeker bij! Deze is prachtig en net echt (en mooi om de scheur op onze muur weg te werken...)! Ook was ik helemaal weg van het merk WOW. Met name de nieuwe collectie kussens in al die mooie kleuren en printjes. Ze maken nog veel meer moois! Verder ben ik gek op alles wat met papier en inpakken te maken heeft: notebooks, inpakpapier, labels, stickers, tape en kaarten. Bij de stands van Kado Design, Ompak en Eva & Anne werd ik dan ook helemaal blij.

Ik ben zeker geïnspireerd geraakt en vind het leuk om dat op Suus Loves te kunnen delen. Ik hoop dat ik jou ook heb kunnen inspireren!







Foto's:
Foto 1: Words From The Heart, Foto 2: KEK Amsterdam,
Foto 3: Esther OskamFoto 4: Kado Design, Foto 5: Ompak, Foto 6: Eva & Anne

Gastblogger:
Esther Oskam Putters

1 opmerking:

  1. Ik heb echt genoten van ShowUp. Het was mijn eerste keer en ik vond het fantastisch. De volgende editie staat al weer in mijn agenda hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen