dinsdag 25 februari 2014

Cursus: Create & Inspire

Het afgelopen najaar volgde ik een cursus Styling aan de Artemis Academie in Amsterdam. Een cursus waar ik ontzettend veel inspiratie opdeed, nieuwe moodboard technieken leerden, op een andere manier naar objecten ging kijken en met fijne nieuwe mensen in contact kwam. Kortom, zeer geslaagd! Bovenal bracht deze cursus mij hetgeen waarnaar ik opzoek was: naast mijn baan als marketeer ook bezig zijn met mijn passie: interieur!
 
Tijdens de cursus kwam ik in contact met Sarah de Lange. Sarah runt haar eigen bedrijf onder de naam Little Troublemaker en start in maart/april met een creatieve 'hands-on' cursus: CREATE & INSPIRE. Toen zij mij hierover vertelde was ik gelijk enthousiast! Deze cursus is ontwikkeld voor mensen die hun creativiteit willen ontdekken, vormgeven en (nog verder) willen exploreren. Er is maximaal plaats voor 8 personen en juist daardoor staat jou persoonlijke doel centraal. Aan de hand van JTI worden jouw persoonlijke voorkeuren achterhaald binnen een creatief proces. Vervolgens ga je samen met je klas inspiratie opdoen en ideeën vormen vanuit je eigen creativiteit. Of je nou een blog wilt beginnen of bijvoorbeeld een eigen webshop wilt starten, deze cursus kan je helpen om dit beter vorm te geven. Ik heb Sarah leren kennen als een creatieve en inspirerende vrouw waar ik veel van het geleerd. Haar manier van lesgeven is speels en altijd met een glimlach. Echt een kadootje!
 
Lijkt je dit ook wat? Speciaal voor volgers van Suus Loves, mag ik jullie een korting aanbieden op deze cursus! Hoe leuk is dat?! Neem een kijkje op de site van Little Troublemaker en onder vermelding van Suus Loves krijg je 45 euro korting! Ik wens je heel veel creativiteit en inspiratie toe!
 
 
Foto:
Little Troublemaker

Geen opmerkingen:

Een reactie posten