vrijdag 14 februari 2014

#2 Things I Love

Vandaag op de blog mijn wenslijstje voor de aankomende tijd. Ik kom ontzettend veel mooie dingen tegen als ik met Suus Loves bezig ben. Prachtige teksten, allermooiste accessoires en natuurlijk huisjes (ik ben gek op huisjes). Als ik na een tijdje de gevonden dingen leuk blijf vinden dan mag ik af en toe wat kopen. In gedachten heb ik deze woonaccessoires al een plekje in ons huis gegeven. Zoals bijvoorbeeld Le Sac en Papier, deze zal prachtig staan bij ons op de slaapkamer. De poster van Paqhuis....op de kamer van één van onze jongens. De té gekke kalender van House Doctor, die krijgt een plekje op het nieuwe dressoir. MT tape...ja dat gebruik ik dus overal voor! Komt altijd van pas. De Ceramic Star, op de pronkkast in de woonkamer. Dromen over mooie dingen! Heerlijk. Fijn weekend.
 
- Sac en Papier via Orphan Socks Shop
- Tallow Candle via Buiten de lijntjes shop
- Storage bag Ferm Living via Hoplakee
- Mint huisje Bloomingville via Stoer in Style
- Ceramic Star via Accessorize your Home
- Calendar House Doctor via Accessorize your Home
- Print I love you to the moon via Paqhuis
- Masking Tape via ps ik hou van jou

2 opmerkingen:

  1. Ik kwam de Le sac en papier nog iets goedkoper tegen bij Villa Madelief. Doe er je voordeel mee als je deze mooie papieren zak nog niet hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kwam de Le sac en papier nog iets goedkoper tegen bij Villa Madelief. Doe er je voordeel mee als je deze mooie papieren zak nog niet hebt!

    BeantwoordenVerwijderen