vrijdag 4 juli 2014

Binnenkijken: Stoer appartement in Amersfoort

Wie: Mariët van der Kooij (28 jaar)
Instagramaccount: @missjettle
Op Instagram sinds: april 2013
Aantal volgers: 3200
Soort huis: 2 kamerappartement in Amersfoort
Stijl: stoer, wit/zwart, steigerhout, DIY met een Scandinavische touch
 
De feed op Instagram van Mariët is erg inspirerend! Je ziet dat ze kijkt naar wat de trends zijn op het gebied van interieur en deze op haar eigen manier doorvoert in huis. Een tijdje geleden ontmoette ik Mariët op een Instagram lunch in Amersfoort en we bleken ook nog eens bij elkaar in de straat gewoond te hebben. Ik benaderde haar voor een Binnenkijken en zij was gelijk enthousiast! Vandaag op mijn blog de foto's die ik maakte en meer over Miss Jettle.
 
Mariët heeft een passie voor woonaccessoires en fotografie. Ze plaats gemiddeld per dag 3 foto's op Instagram en haalt de gekste capriolen uit voor dé perfecte shot. Haar woning lijkt op de foto's aan de ruime kant, maar in het echt is het kleiner. Knus met een woonkamer die straalt van daglicht. Ik zie gelijk waar ze haar favoriete plekjes heeft in huis en waar ze haar foto's maakt. Eens per week gooit ze de boel om en schuift ze met haar accessoires. Dan weer een nieuwe print of iets wat ze vond op de kringloop. Meestal in het zwart of wit. Mariët vertelt dat ze erg leuk vindt om goedkopere oplossingen voor accessoires te vinden. Dingen na te maken maar dan met een touch van Miss Jettle. Dit huis is een tijdelijk huis, Mariët en haar vriend dromen van een groter huis met meer ruimte en veel daglicht. Naast haar werk als pedagogisch medewerkster droomt Mariët ervan om voor zich zelf te beginnen. Niet veel later na mijn bezoek, zie ik dat ze haar droom stapje voor stapje aan het waar maken is. Op Instagram zie ik té gekke free printables langskomen, ontworpen door Mariët.
You Go Girl! Het wordt vast een succes.
 
De favoriete van Miss Jettle:
 
Inspiratie: 'De meeste inspiratie haal ik van Instagram. Het volgen van mensen met een zelfde soort smaak. Plaatjes kijken in de VT wonen en 101 Woonideeën.'
Brands: 'Ferm Living, House Doctor, HK Living, Hema, maar ik ben ook gek op de kringloop.'
IG accounts I Love: @melaniejansman en @kirslivia
Lievelingsplekje in huis: 'Aan de steigerhouten tafel in de woonkamer.'
Telefoon: maakt al haar foto's met haar geliefde Samsung Express
Apps: Snapseed, Beautiful Mess en Picsart
Droomhuis: 'Een licht huis met heel veel wit. Misschien iets minder zwart en meer kleur.'
Wishlist: 'De Office Lamp van Zuiver en de String Pocket Bookshelf.'

 
 
 

 


 


 
Foto's:
Suus Loves

Geen opmerkingen:

Een reactie posten