vrijdag 31 oktober 2014

Bye Bye October! Hello November!

Oktober was een té gekke maand! Een maand boordevol wooninspiratie en blogfun! De maand begon al goed met het LIVE bloggen op de Woonbeurs in Amsterdam. Met waanzinnig inspirerende andere bloggers samen een mooie dag beleven. Wat een goede energie onderling! Samen met Christine van House of C en Elvera van Elv's blog enorm veel plezier gehad met het stylen van ons eigen sfeerbeeld. Leuk om iedereen bij elkaar te zien en van elkaar te leren. Een paar dagen later was het event Meet The Blogger. Ook hier veel inspiratie opgedaan. Op mijn blog konden jullie LIVE met mij meegenieten. Ook kregen jullie een kijkje in het prachtige huis van Marloes en konden jullie een gokje wagen met de Give Away van de getalenteerde Lotje Dotje. Wat veel nieuwe inspiratie! Daar moest ik natuurlijk iets mee doen. Ik pakte de kwast en schilderde samen met een vriendin onze muur van Early Dew naar een grijze tint. Wel nog steeds gecombineerd met zachte pastels en aangevuld met zwart. Ik moest wel even wennen maar het voelt steeds meer passend. Zeker voor dit seizoen! Op mijn werk ook veel nieuwe ervaringen, stoffen en design. Zo fijn om dit samen te zien komen! Het kost wel heel veel energie, daarom op het bloggebied nu even wat rustiger.

Voor de aankomende maand in elk geval genoeg inspiratie om mijn blog mee te vullen. Zo heb ik een erg mooi merk ontmoet op de Woonbeurs met mooi accessoires voor in huis. Laat ik jullie het huis zien van een blogger die mij inspireert en show ik jullie één van de producten van de Dutch Design Week waar ik gelijk heel blij van werd. Tot gauw! Een hele fijne november maand gewenst!

 
Collage:
Suus Loves


Geen opmerkingen:

Een reactie posten