zaterdag 8 november 2014

Daily Life: Instaswap Fall Edition 2014

Een cadeautje maken of kopen voor iemand die je helemaal niet kent? Gek?! Welnee, dat is het idee achter de Instaswap. Een glimlach op iemand z'n gezicht toveren omdat het kan, omdat je het leuk vindt om mee te doen, omdat het jou blij maakt maar nog belangrijker een ander blij maakt. Het werkt als volgt: je geeft je op via de site van @lyndahome en je krijgt een Instagram account toegewezen. Je gaat natuurlijk op 'onderzoek' om te kijken waar jou maatje van houdt. Hoe ziet haar huis er uit? Wat is haar stijl? Aan de hand van de foto's op Instagram verzamel je informatie en dan begint de pret. Het is leuk om iets te maken, misschien iets kleins erbij te kopen en het leuk in te pakken. Deze editie mocht ik iets maken voor @fiori_di_carly. Ik maakte een mapje waar ze mooie spullen in kan verzamelen, kocht een notitieboekje van recycled papier, een paar van mijn lievelingskaarten en de plusjes slinger omdat je mooie momenten altijd moet vieren. Carly was blij met haar cadeautjes en ik was blij omdat ze zo leuk reageerde. Zelf ontving ik ook kadootjes afgelopen week. Een hele doos vol! Ik werd er helemaal stil van. Allemaal lieve en mooie cadeautjes: een canvasdoek met een hart, een prachtig gehaakte sjaal, kaartjes, een armbandje, een doosjes heerlijke thee, een steigerhouten fotolijst en huisjes van hout. Te veel moois! Wat had @judithvdlaar van Bankje op Maat er een werk van gemaakt. Ontzettend bedankt! Missie geslaagd. Iedereen blij. Daar doe je het voor omdat het kan. Wat een mooi initiatief!


 
Foto's:
Suus Loves

Geen opmerkingen:

Een reactie posten