donderdag 1 januari 2015

Bye Bye December! Happy New Year!

 
2014 is voorbij gevlogen! Een jaar met veel nieuwe dingen en absolute highlights. Zo won ik o.a. afgelopen zomer de Talent Award op de Dutch Mom Blog Awards, mocht ik Live bloggen op de Woonbeurs, werkte ik samen met fantastische ondernemers, vierde ik mijn eerste blog verjaardag en ging ik bij Auping als marketeer werken. De stap naar een ander bedrijf vond ik behoorlijk spannend. Ik ben ontzettend dankbaar voor mijn lieve man en familie die mij gesteund hebben in mijn beslissing. Nu ben ik in het dagelijks leven ook bezig met interieur, trends, kleuren en stoffen. Hoe heerlijk is dat? Natuurlijk is zo'n nieuwe baan ook wennen. De afgelopen 3 maanden kosten het veel energie en dat combineerde niet altijd even goed met mijn blog. Voor 2015 ben ik van plan om mijn inspiratie op interieurgebied met jullie te blijven delen op suusloves.nl. Ik kijk uit naar een jaar met nieuwe samenwerkingen, events en veel inspirerende mensen om mij heen. Ik wil jullie bedanken voor alle lieve reacties, support en het volgen van mijn blog. 2015 is het jaar van liefde en hoop. Genieten van ons prachtige gezin, liefde en blijdschap delen met de mensen die dichtbij ons staan en herinneringen koester. Ik wens jullie een prachtig 2015!

x Suus


 
Foto's:
Suus Loves

Geen opmerkingen:

Een reactie posten