maandag 12 januari 2015

Things I Love: my wishlist


De tweede week van het nieuwe jaar is begonnen! Tijd om de balans op te maken en te kijken wat de MUST HAVE's zijn om het jaar goed te beginnen. Ik vind het altijd heerlijk om een nieuw jaar opgeruimd in te gaan. De laatste administratie opruimen, accessoires uitzoeken, bureau ordenen en dates plannen met mijn lieve man. Extra fijn met mooie spullen om mij heen. Zoals nieuwe stationary voor op het bureau, een prachtige jaarkalender, een mooie nieuwe print voor aan de muur en ja toch ook wel die hele mooie theepot. Vandaag op mijn blog mijn wenslijstje. Het duurt nog even voordat ik jarig ben....maar lieve man, familie en vrienden...lees vooral mee ;-)

 
Wenslijstje met de klok mee:
1. Waxinelichtjeshouder Bloomingville via Sissy Boy
2. Snug Jaarkalender via Indie-ish
3. Coco Lapine Poster via Buiten de Lijntjes Shop
4. Design Letters stationary via Kleur op Tafel
5. Design Letters Theepot via &klevering
6. Vogels Kristian Vedel via Orphan Socks
7. Bloomingville kaarsenstandaard via Sissy Boy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten