zondag 21 juni 2015

B R E A K F A S T Essentials


B R E A K F A S T sla ik nooit over. Voor mij essentieel om de dag goed te beginnen. Extra leuk met een mooi servies. De afgelopen week op mijn blog was er een te gekke GIVE AWAY in samenwerking met één van mijn lievelingswinkels: Stockhome. De winnares van deze actie is bekend. Kijk snel of jij gewonnen hebt...

Bij ons thuis is het ontbijt een echt familiemoment. Samen beginnen we de dag aan tafel en praten we over wat er gaat komen. Meestal één grote knusse chaos. Overblijftrommels worden gevuld, broodjes gesmeerd en iedereen heeft zijn eigen wensen die ochtend. Het servies wat wij gebruiken heb ik het afgelopen jaar bij elkaar verzameld. Dan weer een kadootje voor mijn verjaardag, een moederdaggeschenk of gewoon omdat ik het leuk vond ons servies aan te vullen. Inmiddels hebben wij een prachtige combinatie van items van Marimekko, Serax by Catherine Lovatt en Design Letters. Mooi voor aan tafel en erg leuk voor styling!

 
Lieve Tamara Kroone onzettend leuk dat je mee hebt gedaan aan de Give Away op mijn blog. Stuur je mij even een emailtjes met je gegevens? Dan stuur ik jou heel snel de volgende items:

- 1 x House Doctor voorraadpot 250 ml
- 1 x House Doctor voorraadpot 450 ml
- 2 x ontbijtkom Catherine Lovatt 'Family Set' in het grijs




Foto 1: Voorraadpot House Doctor,
Foto 2, 3 & 4: grijze ontbijtschaaltjes van Serax by Catherine Lovatt

4 opmerkingen: