maandag 1 juni 2015

Bye Bye May! Hello June!


Ligt het aan mij of vliegen de maanden voorbij? Vandaag is alweer de eerste van de maand juni! In de maand mei stond vooral mijn herstel voorop maar waren er ook een hoop momenten waar ik enorm veel energie van kreeg.
Zo was ik druk bezig met de re-style van mijn blog en de laatste puntje op de i voor de 'Loved by Suus' accessoire collectie. Alles kwam in de maand mei samen. De nieuwe lay-out, de accessoires op de webpagina van YEAR en aantal leuke samenwerkingen die er aan zitten te komen. Mijn energie komt terug en kan ik gelukkig steeds meer leuke dingen doen. Afgelopen weekend was dat bijvoorbeeld een laat verjaardagsfeestje met mijn vriendinnen. Heerlijk kletsen over 'daily life as a mom' en lachen (vooral heel veel lachen). Dit zijn de momenten dat ik extra dankbaar ben voor onze vriendschap. Allemaal zijn we druk werkende vrouwen en zien we elkaar minder vaak dan we zouden willen. De momenten dat we allemaal een avond vrij zijn, zijn schaars en daarom extra bijzonder. Echt genieten dus!

In juni staan er 2 leuke events op de planning! Ik ben uitgenodigd door Robine van Act Productions voor een PR event op de Swan Market en een lunch bij Keet in Rotterdam. Super leuk om met een aantal bloggers en instagrammers bij elkaar te komen en te delen wat we zien op deze toffe markt. Op 14 juni ga ik zelf met de 'Loved by Suus' accessoire collectie naar de Swan Market in Utrecht. Ontzettend veel zin in! Zo benieuwd naar de reacties op de collectie en natuurlijk super leuk om samen met Eline van YEAR dit avontuur aan te gaan. Ook verschijnt er later deze maand een mooie Binnenkijken en komt er een fijne samenwerking aan met één van mijn favo online-shops. O ja...en het is vakantie tijd voor ons!! We nemen het er nog even van nu de oudste nog niet 5 is :).

 Hele fijne juni maand allemaal!

Liefs Suus

3 opmerkingen:

  1. Dat klinkt als een hele leuke maand! Ik hoop op 14 juni ook naar de Swan Market te gaan, dan loop ik even bij je langs, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Linda, dank je wel voor je berichtje! Leuk om je 14 juni op Swan Market te ontmoeten! Fijne avond. Lieve groetjes Suus

      Verwijderen
  2. Anoniem13:40

    Nou de maanden vliegen inderdaad voorbij! Leuke plannen allemaal :)

    Gr, Nikki
    www.BolletjesKleed.nl

    BeantwoordenVerwijderen