vrijdag 27 november 2015

Een simpele DIY met een groots effect: schragen tafel

Een kleine DIY met een groots effect! Dit prachtige tafeltje is gemaakt van slechts een plank en twee schragen. Al een tijdje was ik opzoek naar een tafeltje voor naast onze bank. Een plek waar wij kaarsjes kunnen branden en mooie vondsten uit de natuur kunnen neerleggen. Tussen onze bank en de muur is er weinig ruimte en zo ontstond het idee om zelf iets te maken. Een ontwerp met simpele lijnen, een neutrale look en genoeg ruimte voor onze vondsten. Het idee ontstond op een zondag en die zelfde avond belde ik met mijn schoonvader om zijn hulp te vragen. Mijn schoonvader is fantastisch (in meerdere opzichten) maar hij is ook zeker mijn 'partner in crime' als ik weer iets heb bedacht. Zo hier ook. De schragen moesten iets smaller gemaakt worden en dat wilde hij graag voor mij doen. Een paar dagen later stond ik met de jongens bij de bouwmarkt voor een plank en binnen een week stond daar ons nieuwe tafeltje! Onwijs blij met het resultaat. Echt een groot gebaar in onze woonkamer. De kaarsjes staan hier te schitteren en geven een warm gevoel met dit koude weer.


Foto's:

1 opmerking:

  1. Hahaha vet simpele
    tafel oplossing! Iets te wit allemaal, maar dat is meer een kwestie van smaak ;)

    BeantwoordenVerwijderen