zondag 6 december 2015

X - M A S mood


De Sint was nog niet vertrokken uit Nederland en ik was stiekem al een beetje bezig met de kerstvoorbereidingen. Vandaag op de blog, de kerstsfeer bij ons thuis.
Ik houd van de gezelligheid die kerst met zich meebrengt. Voor mij is kerst echt een periode van samen zijn, een periode om je geliefden stevig vast te houden, stil te staan bij wat er het afgelopen jaar is gebeurd maar ook te dromen over het aankomend jaar. Hier hoort extra veel warmte bij. Dikke vesten en sokken maar ook lichtjes en kaarsjes.

Voor deze blogpost toverde ik ons huis om voor de kerst. Ik ging shoppen bij mijn lievelingswinkel in ons dorp: Oudshoorn Bloemen en vond hier de perfecte accessoires om ons huis in kerstsfeer te brengen. Dit allerliefste kerstboompje wikkelde ik in bakpapier met een zwart/wit koord. De kleine witte hangers steken mooi af tegen het groen van de boom. De kaarsenhouders van sterren maken het geheel mooi af. Ook kon ik natuurlijk de prachtige witte bloembol niet laten liggen. Deze heeft een mooie plek op ons 'altaar' naast de bank gekregen. Voor de tafelversiering koos ik dit jaar voor sterren afgewisseld met natuurdecoratie. De tafel wordt uiteraard gedekt met ons servies van Marimekko. Als extra leg ik dit jaar op elk bord een engeltje, een gebaar waar iedereen een eigen gedachten bij heeft.

De aankomende weken verschijnen er nog meer foto's van kerst bij ons thuis en laat ik jullie ook een ander huis zien voor nog meer kerstinspiratie. Tot gauw!

Foto's:






Geen opmerkingen:

Een reactie posten