dinsdag 8 oktober 2013

Lovely Autumn!!

Herfst vind ik één van de fijnste seizoenen! Nu het weer herfst is brand ik veel kaarsen, ben ik meer binnen, geniet ik op de bank van een goed glas rode wijn, lees ik meer boeken en ga ik blaadjes zoeken met de kinderen in het bos. Bij herfst horen ook de geurkaarsen van Diptyque, deze zijn sinds kort favoriet bij ons thuis. Een heerlijk ruikende kaars die geurt naar haardvuur en wierook. Voor mij staat de herfst gelijk aan een periode waar het 'cocoonen' begint. Kleedjes op de bank, dikke sokken maar ook de regenlaarzen aan en dan samen door de plassen rennen. Vandaag op Suus Loves beelden waar ik blij van word. Fijne dag!


Met de klok mee:
Foto 1: Pinterest, Foto 2: By Nord, Foto 3: Pinterest, Foto 4: Joanna Goddard, Foto 5: Pinterest, Foto 6: Langius Design, Foto 8: Daily Motivation Now, Foto 9: Ella Minnow Peas

Geen opmerkingen:

Een reactie posten