dinsdag 1 april 2014

Bye Bye March! Hello April!

Vandaag op de blog deze té gekke printable van mede-blogger Elske Leenstra. Ik volg Elske al een tijdje en de prints/kaarten die zij maakt vind ik helemaal geweldig. Ze brengen een lach op je gezicht, staan allerleukst op die lege muur en ik heb mijn twee zusjes al heel erg blij gemaakt met een zusjes- kaart. Elke maand deelt Elske een free printable kalender op haar blog en vandaag deel ik de link ook met jou. Geef deze kalender een mooi plekje in je interieur en ik weet zeker dat je er blij van wordt. Bij ons heeft de kalender al een mooi plekje op de kast gekregen! Bye Bye maart! Hello april!

Ook verliefd geworden op deze leuke kalender? Download deze dan op Elske haar blog, klik hier.
Als je je allermooiste foto van de print in je huis deelt op Instagram met #elskeposter, dan vind je wellicht aan het einde van de maand je foto terug op Elske haar blog. Hoe leuk zou dat zijn?!

 
Foto:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten