vrijdag 16 mei 2014

B L O G L O V E

Gisteren ontving ik een allerleukst berichtje waar ik eigenlijk best erg trots op ben! OTTO het online warenhuis stelt twee keer per jaar een lijst samen van de top blogs op het gebied van interieur en  Suus Loves staat ook op deze lijst! Ik ben mijn blog natuurlijk begonnen voor mijn eigen inspiratie en super als ik andere hiermee ook kan inspireren. De afgelopen 10 maanden heeft Suus Loves mij zoveel meer gebracht dan alleen inspiratie. Ik heb zo veel leuke mensen ontmoet, nieuwe winkels ontdekt en nog belangrijkere ik ben iets gaan doen met mijn passie voor wonen. Deze lijst van OTTO zie ik dus als de kers op een heerlijke taart. Wow, een plekje in de top 50 van inspirerende blogs! Mijn weekend kan niet meer stuk. Benieuwd naar de volledige lijst? Klik hier


Blog L O V E by Suus Loves

Geen opmerkingen:

Een reactie posten