vrijdag 23 mei 2014

Print Candy

Ik win eigenlijk nooit iets... Ik denk dat het te maken heeft met dat ik heel gelukkig in de liefde ben.
Toch deed ik mee met de Give Away van Print Candy en Sis & So...en jawel..Ik won! Maud en Meike van Sis & So zijn op 1 januari 2014 Project 3-6-5 gestart en zetten elke dag een ondernemer in de schijnwerpers door middel van een blog en foto's. Wat een prachtige verzameling van inspirerende ondernemers en ze zijn nog niet eens op de helft. Op dag 121 stond Print Candy in de spotlights. Print Candy is een webwinkel waar je online posters kan customizen en bestellen. Het is super simpel: je kiest je favoriete kleur, past de tekst aan en voilá: je eigen unieke wall-candy. Voor 35 euro mocht ik shoppen en wat was het lastig kiezen....Zo veel moois! Vandaag had ik een heerlijk rommelmiddagje en heb ik hier en daar al wat wall-candy opgehangen. Helemaal blij mee! Fijn weekend.


 
Foto's:
Suus Loves

Geen opmerkingen:

Een reactie posten