vrijdag 30 mei 2014

Instaswap Summer Edition 2014

Dit jaar doe ik voor het eerst mee aan de Instaswap! Instagrammer Lynda organiseert dit evenement en het is een enorm succes! Wat is het? Het idee achter de Instaswap is dat je iemand blij maakt met een kleinigheidje wat je ofwel maakt of koopt. Ik schreef mij in via Lynda op www.instaswap.nl en kreeg een account toegewezen. Je gaat natuurlijk gelijk kijken bij de foto's van deze Instagrammer om een goed gevoel te krijgen waar je deze persoon blij mee kan maken. In de aanloop van de swap zie je op Instagram de mooiste foto's langs komen. Super mooi ingepakt kadootjes, zelfgemaakte dingen en leuke kaartjes. Elke keer denk je: wie weet is dat mooi pakketje wel voor mij! Ik kan natuurlijk niet verklappen wie ik heb, maar hieronder een Sneak Peak van het pakketje. Zojuist heb ik het naar het postkantoor gebracht en hoop dat mijn persoon er heel blij mee is. Het was in elk geval super leuk om aan mee te doen. Laat de zomer maar beginnen!
 
 
Foto:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten