zondag 1 februari 2015

Bye Bye January! Hello February!

 
De maand januari vloog voorbij! Een maand waarin de transformatie in ons huis centraal stond. Weg met de donkere kleuren en ook het koper is weer opgeborgen. Alles ziet er weer lekker fris en wit uit. Even geen grijstinten maar vooral veel wit met hier en daar een pasteltint en wat zwart. Ik kocht een aantal fijne nieuwe accessoires. Zoals de witte kandelaar van Catherine Lovatt. Zo ontzettend blij mee! Ook de bekertjes van Lovatt mochten niet ontbreken. In het echt vallen ze wat klein uit dus in plaats van een drinkbeker staat er nu een vetplantje in.
 
De trouwe volgers van mijn blog valt het vast op dat de lay-out er wat anders uitziet. Gisteravond druk met iemand in de weer geweest die ook graag een blog wil beginnen en dat inspireerde mij om wat kleine aanpassingen te maken aan mijn eigen blog. Zo vind je een aantal extra pagina's met meer informatie. Heel benieuwd wat je ervan vindt.
 
Januari was ook de maand van de beurzen. Zo ging ik voor mijn werk naar Frankfurt (Heimtextile) en bezocht ik Keulen (IMM). In februari reis ik nog even door. Aankomende week naar Gent en aan het einde van de maand naar Kopenhagen! Ook ben ik druk in de weer met een aantal binnenkijkers en ben ik zelf ook gevraagd om ons huis te laten zien op een blog. Via Urban Moms werd ik benaderd voor een mogelijke publicatie in een kinderblad. Heel spannend allemaal. Keep you posted. Hele fijne februari maand!
 
 
 
Foto's:
Suus Loves

1 opmerking:

  1. Leuk om weer even een update te lezen! En wat fijn en leuk dat er zoveel nieuws aan komt, ben heel benieuwd! :) Heerlijk al dat wit in huis... Liefs, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen