vrijdag 20 februari 2015

Daily life: lancering van mijn eerste Auping project


Yes! Eindelijk kan ik jullie meer laten zien van het project waar ik de afgelopen maanden met veel passie aan heb gewerkt. Deze week is het namelijk officieel en lanceert Auping een nieuwe boxspring assortiment: de Original boxspring. Dit is mijn project waar ik samen met een getalenteerd team aan heb gewerkt. Mijn eerste introductie en wat ben ik trots! Een prachtig assortiment vormgeven door het Auping Design team en uitgerust met rijke stoffen en prachtige styling. Van idee tot vormgeving en van vormgeving tot realiteit. Een hele eer om samen met Kvadrat te werken en duurzame stoffen uit te zoeken die goed bij ons merk passen. Heerlijk om mee te mogen denken aan hoe onze bedden tot uiting moeten komen in fotografie, brochures, advertenties, winkel en online. Op de blog vandaag deel ik met jullie een aantal van de mooiste beelden uit onze photoshoot. Heel benieuwd naar jullie reactie!

 





 
Foto's & Styling:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten