vrijdag 27 februari 2015

Must Have: In Love with Hübsch


Afgelopen week bezocht ik voor mijn werk het kantoor in Kopenhagen. Niet heel vervelend kan ik je vertellen. Wat een fijn team hebben wij daar en wat een ideeën en inspiratie. Kopenhagen stond al een tijdje op mijn lijstje van steden die ik graag wilde bezoeken. We hadden een druk programma maar natuurlijk gingen wij ook winkels bezoeken om de markt beter te begrijpen. Wat een prachtige woonwinkels met lokale merken en perfecte styling. Ik heb enorm veel inspiratie opgedaan en zal dit de aankomende tijd ook op mijn blog delen. Zo kwam ik het merk Hübsch tegen. Een Deens merk waar ik gelijk verliefd op werd. Allermooiste zachte pastelkleuren, stoere materialen zoals hout en leer in combinatie met eenvoudig design. De Tendencies 2015 collectie bestaat uit meer dan 500 nieuwe stukken die echt iets toevoegen aan je interieur. Ik heb al een aantal echte Must Have's gespot! Bovenaan mijn wenslijstje staat deze prachtige glazen vaas met 2 kleuren glas en hout. Of wat dacht je van de vaas met het bandje van leer? Simpel maar oh zo mooi!

 
 
 
 

 
Foto credits:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten